Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Держкомтелерадіо планує проведення інформаційної кампанії щодо євроінтеграції України

Тендерний комітет Держкомтелерадіо, розглянувши результати відкритих торгів на закупівлю рекламної та маркетингової послуги з організації та проведення інформаційної кампанії щодо результатів впровадження реформ та інституційних перетворень в Україні як складової євроінтеграційного процесу, визначив переможця та оголосив про намір укласти угоду з ТОВ «Український інститут розвитку медіа». Про це проінформувала прес-служба Держкомтелерадіо.

Очікувана вартість послуги була 4 млн. 120 тис. грн. Остаточна пропозиція переможця конкурсних торгів – 2 млн. 987 тис. 654 грн. У разі укладання угоди, держава зекономить на проведенні цієї інформаційної кампанії понад 1 млн. грн.

Відкриті торги проводились за допомогою системи «ProZorro».

Участь у тендері брало шість компаній: ТОВ «Д.Ж.Е.М.», ТОВ «Євромедіа Компані», ТОВ «Український інститут розвитку медіа», ТОВ «РАМ 360», ТОВ «І’КОММ» та ТОВ «Спецекспотрейд».

Найдешевшою була пропозиція від ТОВ «Д.Ж.Е.М.», але під час розгляду тендерної пропозиції виявилося, що учасник подав не весь пакет документів. Зокрема, була відсутня інформація стосовно наявності обладнання (інвентарні картки або договір оренди, дійсний до 31.12.2018). Також у пакеті документів не було безумовної згоди ТОВ «Д.Ж.Е.М.» на підписання договору та самого проекту договору.

Після відхилення цієї тендерної пропозиції була розглянута пропозиція ТОВ «Євромедіа Компані» на суму 2 млн. 987 тис. 650 грн. У тендерному пакеті документів цього учасника був відсутній розрахунок вартості послуг з організації та проведення інформаційної кампанії. Надання такого документу є обов’язковою умовою участі у тендері. Тому пропозиція ТОВ «Євромедіа Компані» теж була відхилена тендерним комітетом Держкомтелерадіо.

Нагадаємо, що проведення кампанії заплановано на жовтень-грудень 2018 року.  Її мета - підвищення рівня поінформованості та розуміння широкими верствами населення можливостей і перспектив, які відкривають для України процеси європейської інтеграції, утвердження в українському суспільстві свідомої підтримки вступу України в Європейський союз. Кампанія передбачає створення і трансляцію циклів тематичних теле- і радіопередач, виготовлення тематичної інформаційної продукції (відео-, візуальної, друкованої) та розміщення її в ефірі загальнонаціональних та регіональних ЗМІ, у соціальних мережах, громадських місцях. Кампанія має охопити всі регіоні України, крім тимчасово окупованих територій.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ