Слухай онлайн
Політика

Fama оголосила перші результати екзит-полів на виборах мера Львова і у Львівську міськраду

У день місцевих виборів до ЛМР та мера Львова, 25 жовтня 2020 року, Дослідницька агенція Fama провела опитування виборців на виході з дільниць Львівської ОТГ. Станом на 19:00 опрацьовано 88% анкет.
Фото Олена Ляхович

За результатами екзит-полу голоси виборців за партійними списками розподіляються таким чином:

  •     • Європейська Солідарність – 27,7%
  •     • Об’єднання «Самопоміч» – 20,8%
  •     • Голос – 11,9%
  •     • Свобода – 6,4%
  •     • Варта – 5,6%
  •     • Слуга Народу – 5%
  •     • Українська Галицька Партія – 5%
  •     • Сила і честь – 3,3%
  •     • Батьківщина – 3,2%
  •     • Громадянська позиція – 3,0%

Голоси виборців за кандидатів на посаду голови Львівської ОТГ розподіляються таким чином:

  •     • Андрій Садовий – 38,0%
  •     • Олег Синютка – 28,0%
  •     • Руслан Кошулинський – 9,8%
  •     • Ярослав Рущишин – 5,4%
  •     • Ігор Васюник – 3,8%
  •     • Ігор Зінкевич – 3,2%
  •     • Юлія Гвоздович – 3,1%

Довідка

Дослідження проводилося на виході із виборчих дільниць 25 жовтня 2020 року Дослідницькою агенцією Fama. Станом на 19:00 опитано 2666 респондентів. Кількість виборчих дільниць – 40. Теоретична похибка репрезентативності вибірки з довірчою ймовірністю 0,954 не перевищує 1,9%.

Інформація про Дослідницьку агенцію Fama

Дослідницька агенція Fama – це всеукраїнська незалежна дослідницька компанія, що вже протягом 10-ти років проводить соціологічні дослідження для міжнародних фондів, державних органів, комерційних та громадських структур. За час своєї діяльності компанія реалізувала понад 400 проєктів, а завдяки застосуванню власних інноваційних методик, результати досліджень Fama вже неодноразово ставали одними із найточніших: зокрема заміри щодо виборів Президента України та Парламентських виборів 2019. 

Компанія є акредитованою Соціологічною асоціацією України (САУ).

Також агенція організовує експертні обговорення результатів досліджень. Зокрема щодо іміджів політичних партій очима українців – дослідження сприйняття виборцями політичних партій. Проект, який два роки поспіль реалізується Fama має на меті не лише висвітлення даних дослідження, а й створення дискусійної платформи щодо якості політичного ринку в Україні із залученням провідних експертів. 

Соціологічною агенцією Fama було реалізоване єдине в Україні (серед оприлюднених) панельне дослідження електоральних настроїв протягом президентської кампанії наприкінці 2018 р та початку 2019 р. 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ