Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство  |  Економіка

Кредобанк розширює цифрові послуги для бізнесу

Кредобанк впроваджує нові послуги дистанційного обслуговування бізнесу. Відтепер корпоративним клієнтам доступний вклад «овернайт», а усім бізнес-клієнтам – можливість відкриття депозитів онлайн.

Вклад на мінімальний строк розміщення – один день доступний корпоративним клієнтам. Щоб розмістити вклад «овернайт», потрібно дистанційно укласти договір в електронній формі, підписати його кваліфікованим електронним підписом (КЕП) та переказати кошти на вкладний рахунок клієнта.

Дистанційне відкриття стандартних депозитів для бізнесу доступне як корпоративним клієнтам, так і малому та середньому бізнесу у системі онлайн-банкінгу iFOBS. Для відкриття вкладу потрібно обрати відповідний пункт у меню «Депозити» та скерувати до банку підписану ключем системи заявку на розміщення вкладу.

«В умовах війни в Україні процес цифризації значно пришвидшився. Клієнти Кредобанку в кілька кліків можуть надати банку свої документи, що посвідчують особу чи підписати договір. Ми дбаємо про безпеку та комфорт наших клієнтів, мінімізуючи відвідування відділень банку та надаючи доступ до коштів та усіх послуг 24 години на добу 7 днів на тиждень. Наші онлайн-сервіси дозволять бізнес-клієнтам швидше та безпечніше отримувати послуги банку», – говорить директор департаменту розвитку корпоративного бізнесу та МСБ АТ «Кредобанк» Ірина Груй.

У серпні 2022 року Кредобанк впровадив онлайн-подання документів для відкриття додаткового поточного рахунку, для зміни тарифного плану чи здійснення інших змін щодо прав та доступів в системі дистанційного обслуговування «Клієнт—Інтернет—Банк» (iFOBS) Для цього бізнес клієнтам потрібно лише заповнити відповідну заяву за типовою формою, що розміщена на веб-сайті банку, підписати електронним підписом та направити в банк через іFOBS.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ