Львівська залізниця за результатами відкритого прозорого тендеру закупила якісне вугілля за найнижчою ціною. Про це йдеться у відповіді прес-центру Львівської залізниці на звинувачення з боку голови Львівської ОДА.
Як зазначено в повідомленні, у листопаді 2015 року Львівська залізниця провела відкриті конкурсні торги на закупівлю 3 тис. 68 тонн кам’яного вугілля, яке використовують для опалення вагонів пасажирських потягів під час поточного опалювального сезону.
У конкурсних торгах взяли участь 5 компаній із наступними пропозиціями:
АТ «Любельське вугілля «Богданка» - 2 011,32 грн за тонну;
ТзОВ «Укрпроменерго» (м. Дніпропетровськ) – 2 245,00 грн/т;
ПП «Нова перспектива» (Волинська область, с. Милуші) – 2 290,00 грн/т;
ТзОВ «Торговий дім «Тепло» (м. Львів) – 2 350,00 грн/т;
ТзОВ «Західукрпостач» (Волисьька область, м. Нововолинськ) – 2 350, 00 грн/т.
За результатами торгів до оцінки пропозицій були допущені АТ «Любельське вугілля «Богданка» та ТзОВ «Торговий дім «Тепло». Переможцем згідно з законодавством обрали найбільш економічно вигідну пропозицію від АТ «Любельське вугілля «Богданка», яка була дешевша на 339 грн за тонну, ніж львівська.
Синютка звинуватив Львівську залізницю в "диверсії"
Окрім того, запевнили залізничники, вугілля, запропоноване АТ «Любельське вугілля «Богданка» має значно кращі якісні показники. Так, для українського вугілля марки ДГ (13-50) згідно ДСТУ 7146:2010 передбачені граничні показники золи 10,0%, вологи – 14,0%, тоді як вугілля АТ «Любельське вугілля «Богданка» має якісні показники золи не більше 7,0%, вологи – не більше як 9,0%. Калорійність польського вугілля становить 6500 ккал/кг, тобто при згорянні 1 кілограма вугілля виділяється 6500 ккал, що на 11% більше, аніж вугілля іншого походження.
Львівська залізниця заважила, що Антимонопольний комітет України за скаргою одного із учасників проводив перевірку прозорості та законності проведення вказаних конкурсних торгів, і жодних порушень у процедурі не було виявлено.