Слухай онлайн
Cуспільство

На проросійському телеканалі КРТ влаштували провокацію проти львівського журналіста

Ведучий телеканалу КРТ Дмитро Василець, якого в листопаді 2015 року СБУ затримала за підозрою у сприянні діяльності телеканалу "Новороссия ТВ" влаштував мовну провокації проти львівського журналіста Остапа Дроздова. Деталі на відео нижче.

В ефірі телеканалу КРТ Остап Дроздов попросив, щоб журналіст спілкувався з ним українською мовою. "Я українець, який живе в Україні, де працює концепт єдиної державної мови. І на моє прохання послуговуватись державною мовою цієї країни, я розраховував на позитивну відповідь". При цьому Василець намагався все ж поговорити російською мовою з Дроздовом.

Після чотирихвилинної словесної перепалки ефір припинили. Василець звинуватив Дроздова у "сикливій" позиції, пояснюючи це тим, що більшість українців розмовляє російською мовою. Після чого, сказав, що якийсь рагуль не буде вказувати, на якій мові йому розмовляти. Відтак, Дроздов відповів, що якийсь москаль не буде вказати,що йому робити.

Зазначимо, Дмитро Василець в листопаді 2015 року був затриманий СБУ за підозрою у сприянні діяльності телеканалу «Новороссия ТВ». Василець разом із своїм соратником Євгеном Тімоніним до 2015 року був членом громадської ради при Мінінформполітики України. В СБУ навіть розглядали версію, що вони могли навмисно проникнути у громадську раду за вказівкою з Росії.

Раніше він був автором проєкту «Правильное ТВ», що транслював російські пропагандистські сюжети. Також разом із Євгеном Тімоніним працював журналістом проросійського «17 каналу».

У вересні 2017 року Васильця засудили до дев'яти років позбавлення волі за сприяння діяльності терористичної організації «ДНР» та допомогу представникам телеканалу «Новороссия ТВ», проте в лютому 2018 року апеляційний суд скасував вирок.

Після виходу з ув’язнення Василець веде відеоблог на ютубі. Зокрема, підтримував Шарія на мітингу, маніпулював подіями на Майдані, стверджуючи, що герої Небесної сотні загинули нібито від куль учасників Майдану, які «стріляли їм в спину», і що влада це приховує, захищав головного редактора «РИА Новости Україна» Кирила Вишинського, якого підозрювали в державній зраді.

Детальніше про проросійський телеканал КРТ можна прочитати в матеріалі Володимира Рихліцького "Київська Русь" кремлівського патріархату. Як змінився православний канал".

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ

");