Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство  |  Політика

Не залишити нікого осторонь: Тайвань створив нові можливості для українських шкіл

Викладати інформатику, малюючи крейдою на класній дошці, неможливо, - кажуть вчителі. Мотивовані педагоги у нас є, нам бракує техніки, яку можна використовувати практично, - наголошують директори шкіл. Погодьтеся, уявно вчити предмет інформатики без комп’ютера важко й учням.
Уляна Пак

Війна вплинула на освіту. Дистанційне навчання, вимушені перерви через обстріли гальмують процеси отримання знань, не кажучи вже про підвищення якості викладання. Щорічні дослідження рівня знань школярів у сільських та міських громадах демонструють розрив, який вимірюється вже у роках. Особливо це стосується компетенцій учнів зокрема з  математики.

Освітній проєкт “Leave no one behind partnership» реалізовується за підтримки уряду Тайваню. Ініціатива спрямована на комп’ютеризацію закладів освіти одночасно з підвищенням кваліфікації вчителів. Проєкт пілотний, наразі реалізовується у трьох областях – Львівській, Івано-Франківській та Полтавській. Тайванські комп’ютери, проєктори з екранами, робототехніка - все це обладнання буде встановлене у кабінетах інформатики понад 70 закладів освіти.

Крім техніки школи отримають сучасні методичні матеріали для викладання інформатики. Вчителі – учасники проєкту пройдуть навчання в УКУ. А це три очні сесії, онлайн заняття, домашні завдання. Педагогам розповідатимуть як використовувати можливості штучного інтелекту. Курс із робототехніки поєднає комплекс тем про електроніку, механіку, програмування пристроїв.

Після навчання вчителі будуть передавати отримані знання учням. Навчання в школах буде проводитися практично, за новими комп’ютерами. Їх у комплекті для кожного закладу освіти по 16, тобто обладнання  розраховане для повноцінної класної роботи в групі. Школярі краще розумітимуть як розвиваються технології та зможуть планувати своє майбутнє з навичками ІТ.

Очікувані результати ми побачимо через кілька років. Інвестиція Тайваню  в інтелектуальний і технологічний розвиток наступних поколінь українців є довготривалою.

Як координаторка проєкту, я мрію, щоб таку модель багаторівневої співпраці вдалося поширити по всій країні. Проєкт уже називають символом синергії громадськості, освітян, науковців та міжнародних партнерів у справі модернізації освіти та подальшого технологічного розвитку країни.

Конкурсний відбір вчителів, які зголосилися до участі триватиме до 12 липня. Конкурс проводить Український католицький університет. Вже скоро ми познайомимося з учасниками. Ми очікуємо на найбільш мотивованих вчителів інформатики. Вони стануть драйверами розбудови майбутньої інноваційної спільноти. Сучасні освітні кластери для вителів та учнів постануть у багатьох громадах. 

З нетерпінням чекаємо старту першого навчального модуля.

Разом із командою готуємося, набуваємо досвіду, щоб згодом максимально масштабувати ініціативу.

Проєкт  “Leave no one behind partnership» реалізовується за підтримки Тайваню.

Уляна Пак

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ