Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Стартап зі Львова зібрав 20 тисяч доларів на Кікстартері

Українське худі, яке розробила компанія зі Львова, успішно зібрало кампанію на Кікстартері. Худі “Сила” вже придбали люди з усього світу - разом 170 покупців, з різних країн: Японії, Нової Зеландії, Німеччини, Великої Британії, Італії, Греції, Австрії, Швеції, Франції, Данії, Польщі, Південної Африки, Канади, США та України.

Щоб запустити продукт на ринок, розробники планували зібрати 7 тисяч доларів, цю суму вони успішно зібрали в перші 30 годин. А за місяць -  українська “Сила” зібрала вже 20 071 доларів.

Що важливо, худі розробили та пошили у Львові. Навіть основна тканина светрика - українська. Худі має багато функціональних кишень - сюди може вміститись все необхідне: від ключів та навушників, до планшету і книги. Кишені пошиті з надміцної плащової тканини (100% поліестр), котра має водовідштовхуючі властивості, щоб зберегти речі мандрівника від вологи. Але найважливіше - це дощовик, який можна сховати в комір худі.

“Перші покупці отримають свою “Силу” вже 10 вересня. Сьогодні успішно закрили кампанію на Кікстартері. Протягом наступних тижнів платформа нам перерахує кошти і за місяць ми відшиємо усі замовлення. Підготовчі роботи ми стартуємо вже завтра”, - розповідає керівник проекту Артем Димид, менеджер з розвитку бренду “Авіації Галичини”.

А з 27 липня худі “Сила” будуть презентувати в усіх брендових магазинах Авіації Галичини. Тож безпосередньо в магазині, або на сайті бренду, можна буде здійснити передзамовлення інноваційного худі та отримати його вже у вересні.

В загальний продаж “Силу” планують запустити з жовтня 2018 року. Худі продаватимуть в магазинах Авіації Галичини та в магазинах партнерів проекту.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ