Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Чим під час карантину займаються Інформаційні сервіси ЦНАП та Гаряча лінія 1580?

За 3 доби Гаряча лінія 1580 та Інформаційні сервіси ЦНАП опрацювали понад 9 тис звернень. Про це сьогодні, 20 березня, повідомили Гал-інфо у прес-службі Львівської міської ради.
Фото ЛМР
Інформування мешканців — важлива функція міста, особливо в час карантину. Як інформує департамент адміністративних послуг, лише за останні три доби, 17−19 березня, Гаряча лінія 1580 та Інформаційні сервіси ЦНАП опрацювали понад 9 тис звернень громадян.
«З часу переведення ЦНАП на дистанційне обслуговування за останні 3 доби (з 17 до 19 березня) кол-центр ЦНАП отримав:
  • 2365 дзвінків на багатоканальний контакт-центр 2975795
  • 398 консультацій щодо адміністративних послуг та послуг ЦНАП було надано за допомогою дистанційних електронних сервісів ЦНАП :
  • 168 консультацій надано через сторінки ЦНАП Фейсбук, Месенджер
  • 212 консультацій надано через електронну пошту ЦНАП (т.ч. 15 — запис на прийом до посадовців).
  • 18 консультацій надано через Google бізнес-сторінки ЦНАП

Водночас кол-центр Гарячої лінії міста 1580 в період з 17 до 19 березня опрацював:

  • 5688 дзвінків мешканців
  • зареєстровано 1594 звернень
  • 210 звернень зареєстровано та скеровано на виконання через електронні сервіси 1580 — сторінка у Facebook, мобільний додаток 1580 та портал
  • Проконтрольовано — підтверджено виконання робіт мешканцем та закрито 1355 звернень", — повідомили в департаменті адміністративних послуг ЛМР.

Нагадаємо, як інформувала керівниця департаменту адміністративних послуг Валентина Бартошик, від 17 березня місто фактично вдвічі збільшило кількість операторів на «Гарячій лінії міста».

Мешканців закликають звертатись на «Гарячу лінію міста» будь-яким зручним способом: за номером 1580 (безкоштовно, цілодобово), у мережі Фейсбук, через мобільний додаток «1580 Львів» або кабінет мешканця «Мій 1580» на порталі 1580.lviv.ua.

Нагадуємо, офіційні канали отримання інформації:

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ