Слухай онлайн
Cуспільство

Для контролерів Львівелектротрансу провели навчання з етичної поведінки

Понад 20 працівників відділу контролю ЛКП «Львівелектротранс» навчалися на семінарі з етичної поведінки та комунікації». Про це Гал-інфо повідомили в прес-службі ЛКП «Львівелектротранс».
ЛКП «Львівелектротранс»

У понеділок, 19 жовтня, в актовій залі Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради, відбувся навчальний семінар «Етична поведінка, стандарти роботи, комунікація» для працівників відділу контролю ЛКП «Львівелектротранс». Захід відбувся за сприяння управління персоналу Львівської міської ради.

Варто зазначити, що подібні навчання працівників відділу контролю ЛКП «Львівелектротранс» проходили вже вдруге, а перші відбувалися ще на початку лютого цього року.

Семінар провела в.о. начальника управління персоналом Львівської міської ради Богдана Яремчук, провідний спеціаліст відділу навчання, стажування та практики управління персоналом Львівської міськради Евелія Більська та спеціаліст сектору з питань доброчесності та запобігання корупції В’ячеслав Ломброзо. Загалом брало участь 25 працівників відділу контролю ЛКП «Львівелектротранс».

Програма семінару була доволі насиченою та складалася із трьох навчальний блоків, а саме: «Стандарти роботи. Як якісна послуга впливає на бренд міста?», «Комунікація з пасажирами. Практичні вправи» та «Ознайомлення учасників навчання з Кодексом етичної поведінки».

Під час заходу працівники відділу контролю не лише отримали теоретичні знання, а й виконували практичні завдання та вправи, ділилися досвідом роботи, вчилися аналізувати проблемні ситуації та знаходити шляхи їх вирішення для надання якісної послуги.

Нагадаємо, на початку осені цього року ЛКП «Львівелектротранс» розпочало цикл навчальних семінарів для персоналу, з метою здобуття та відпрацювання різноманітних навичок, профілактики уникнення різноманітних ситуацій та покращення обслуговування пасажирів, які користуються електротранспортом.

Перше навчання стосувалось домедичної допомоги, до прикладу, нещодавно здобуті навички працівники служби контролю вже встигли реалізувати на практиці, надавши допомогу підлітку опісля дорожньо-транспортної пригоди. Також незабаром планується проведення тренінгу щодо культури спілкування для водіїв трамвая та тролейбуса.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ