Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

ГО «За якісний транспорт» вимагає контролю за чиновниками

Сьогодні, 11 лютого, під час сесії Львівської міської ради, керівник ГО «За якісний транспорт» Святослав Товстига висловив депутатам своє невдоволення через неякісне обслуговування пасажирів. В основному звернув увагу на обслуговування маршрутів до Винник, Рясне та Брюхович. Саме по цих маршрутах є найбільше скарг від мешканців…

Городян обурює те, що не можуть добратись до Львова. Активісти ГО «За якісний транспорт» простежили, що до Винників, Рясне та Брюхович практично немає автобусів. Тому, після візитів у ті міста, зустрічей із громадою, створили ініціативні групи, до яких ввійшли мешканці, активісти ГО та депутати та представники Управління транспорту у ЛМР.

У свою чергу, активісти ГО «За якісний транспорт» здивовані заявою Віктора Щира в ЗМІ про те, що після закінчення теперішніх договорів із перевізниками, на нові договори, які вступають в силу з 1 січня 2017 року, діятиме скоригована транспортна схема у місті.

Ми стурбовані тим, що систему «е-квитка», можливо, почнуть впроваджувати лише в кінці 2016 року. Зазначимо, що на процес впровадження в цілому «е-квитка» потрібно від 18 до 24 місяців, тобто розуміємо, що раніше 2018 року «е-квитка» у Львові не буде.

Як наслідок, транспорт у Львові має ще два роки працювати без «е-квитка», хоч, зі слів начальника УТіЗу, вже з наступного року буде скоригована транспортна мережа.

Отож , навіщо впроваджувати нову транспортну схему у 2017, якщо «е-квиток», щонайшвидше буде впроваджений, щонайшвидше, у 2018?

Через сьогоднішню транспортну мережу у Львові, пасажири і так двічі оплачують за проїзд, а зараз складається враження, що міські чиновники хочуть зробити так, аби знову скоротити кількість маршрутів, не запропонувавши можливості безкоштовних пересадок.

Нагадуємо львів’янам і про ситуацію із тролейбусним парком у Львові. Зараз у місті є 55 робочих тролейбусів, в той час, коли потреба зросла до 90 одиниць. ЛМР замість того, щоб ставити пріоритет на закупівлю рухомого складу, ставить собі завдання - розширити тролейбусні маршрути. Навіщо робити нові маршрути, якщо нема відповідної кількості тролейбусів, які б обслуговували діючі?

Отож, активісти ГО «За якісний транспорт» та мешканці Львова, просять представників ЛМР переглянути технічного завдання по впровадженні «е-квитка».

Також пропонуємо розробити новий механізм роботи між перевізниками та Львівською міською радою до моменту вступу в силу «е-квитка». Також ініціюємо об’єктивну перевірку та моніторинг автобусів у місті для визначення їх кількості та віку. Ці дані мають бути враховані на можливому транспортному конкурсі у квітні 2016 року.

З повагою, активісти ГО «За якісний транспорт»,

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ