Львівський виконком сьогодні, 29 січня, ухвалив рішення продовжити маршрут № 18 до заводу "Ензим". Експеримент триватиме місяць. Про це повідомив кореспондент Гал-інфо.
Начальник управління транспорту та зв’язку ЛМР Віктор Щир повідомив, що на виконання протокольного доручення виконкому управління спільно з власником маршруту ТзОВ «Фіакр-Львів» розглянули можливість продовження автобусного маршруту №18 до вул. Личаківської, 232 (ПрАТ «Компанія Ензим») і визначили це економічно необгрунтованим. Однак, після тривалої дискусії виконком таки проголосував за продовження маршруту.
Як йдеться в огрунтуванні рішення, маршрут №18 курсує згідно затвердженої схеми руху – від вул. Суботївської до вул. Личаківської (АС №6). Кінцева зупинка в цьому місці є виправданою, оскільки на АС №6 сходяться напрямки маршрутів з м. Винники, сіл Лисиничі, Підберізці, мікрорайону Кривчиць та приміських маршрутів, і люди роблять пересадку на маршрут №18 та інші міські маршрути, які тут курсують.
«В свою чергу керівництво ТзОВ «Фіакр-Львів», яке здійснює перевезення на вище вказаному маршруті, зазначає, що згідно затвердженим графіком руху, автобуси виконують 11, 12, рейсів. Час, який водій затрачає на проходження одного рейсу, становить 1 год 6 хв, довжина маршруту складає 16,3 км. При продовжені маршруту до ПрАТ «Компанії Ензим» ( вул. Личаківська 232) збільшується тривалість рейсу та довжина маршруту на 2.6 км на колі. Виконання запланованих шістьох рейсів збільшить протяжність маршруту на 15 км за день на одному автобусі. В цілому впровадження змін призведе до збільшення існуючої довжини маршруту №18 приблизно на 187 км на день, оскільки на маршруті курсує 12 автобусів згідно з затвердженим графіком руху в робочі дні», - вказано в обгрунтуванні.
Також там зазначають, що впровадження запропонованих змін спричинить зменшення кількості рейсів при збережені існуючих витрат на паливо-мастильні матеріали, а також збільшить інтервалу руху, що призведе до невдоволення пасажирів.
«Також керівництво ТзОВ «Фіакр-Львів» наголошує, що продовження автобусного маршруту №18 до ПрАТ «Компанія Ензим» не має під собою економічного підґрунтя і є недоцільним. В районі заводу немає густонаселеної житлової зони і сам завод не є промисловим гігантом, де працюють тисячі працівників. Станом на сьогоднішній день повз завод проходить два міських маршрути №36 та №40. При впроваджені змін автобусний маршрут №18 дублюватиме запропонований відрізок продовження до ПрА Т "Компанія Ензим"», - йдеться у службовій записці.
Доповідаючи, Віктор Щир заявив, що продовження маршруту призведе до зниження пасажиропотоку та збільшить інтервал між автобусами на 15 хв.
«При такому збільшенні інтервалу пасажиропотік падає на 30%», - сказав Щир.
Йому заперечив депутат Львівської міської ради Анатолій Кужелюк. Він пояснив, що підрахунки управління транспорту вводять виконком в оману, адже довжина маршруту збільшиться лише на 8%, а отже, інтервали між автобусами збільшаться не більше, ніж на 1 хв.
«Причина такого небажання в тому, що зараз ця зупинка є кінцевою зупинкою, де з приміських маршрутів сідають люди. Їм просто вигідно стояти на кінцевій і чекати приміські автобуси», - сказав Кужелюк.
За його словами, управління транспорту не спілкувалося з людьми і не вивчало цю проблему.
За підсумками обговорення виконком дав доручення в якості експерименту на місяць продовжити маршрут і вивчити пасажиропотік.