Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Політика

В Україні створено транспортний портал електронних послуг

В Україні створено транспортний портал електронних послуг e-transport.gov.ua, який об’єднує електронні сервіси у всіх сферах транспортної галузі в одну розумну систему.

Портал презентовано на спільному брифінгу Віце-прем’єр-міністра – Міністра цифрової трансформації Михайла Федорова та Міністра інфраструктури України Владислава Криклія, сьогодні, 27 грудня 2019 року.

На транспортному порталі можна замовити не тільки державні адміністративні послуги у галузі транспорту, а й отримати загальні тематичні сервіси. Портал створений з урахуванням нових стандартів надання державних послуг та дизайн-коду ʺДіЯʺ.

ʺМультимодальність транспорту та цифрові транспортні коридори є пріоритетами для Міністерства інфраструктури. Для цього ми створюємо електронні сервіси у всіх сферах транспортної галузі. Цифрові рішення потрібні для розвитку Шовкового шляху та інших транспортних коридорів. Це реальні кроки, які допомагають нам інтегруватися у єдину транспортну мережу, що об'єднує Європу з Азією, та перетворити Україну на міжнародний транспортний хабʺ, - відзначив Міністр інфраструктури Владислав Криклій.

За словами Віце-прем’єр-міністра – Міністра цифрової трансформації Михайла Федорова, для Мінцифри впровадження електронних послуг – це не просто переведення старих державних послуг он-лайн. ʺЦе оптимізація сервісів з урахуванням нагальних ринкових потреб та зручність для користувачів. Окрім того, ми працюємо над тим, щоб згодом усі державні електронні послуги надавалися у єдиному інтерфейсі. Для цього ми розробили дизайн-код ʺДіЯʺ. Він сучасний та впізнаваний. Транспортний портал електронних послуг відповідає цим нашим принципам. Послуги надаються швидко і зручно, запроваджена оплата послуг он-лайнʺ, - зазначив Віце-прем’єр-міністр.

Генеральний директор Галузевого центру цифровізації та кібербезпеки Володимир Набоков ознайомив з сервісами, які зараз доступні на порталі, над яким працював колектив підприємства спільно з партнерами.

1. Бронювання дозволів на міжнародні перевезення

800 000 дозволів щорічно вручну замовляються та видаються.

Основні проблеми:

  • Багато паперових документів
  • Немає впевненості у наявності дозволу на момент відвідування пункту видачі дозволів
  • Черги на пунктах видачі
  • Неможливість комфортної сплати
  • Корупційна складова

Що пропонується:

  • Зручний сучасний інтерфейс у дизайн-коді ʺДіЯʺ
  • Інтегрована система ідентифікації id.gov.ua
  • Он-лайн подача і сплата заявки
  • Швидка перевірка документів
  • Бронювання певного бланку дозволу для певного перевізника

Процедура займає до 3 хвилин.

2. Пост-контроль

Обмін даними з митницею надає можливості реального відстежування зловмисників, які намагаються підробити дозволи або порушають порядок їх використовування.

Кожен зареєстрований дозвіл може бути простежено з моменту його бронювання або друку до перетину кордону та повернення на пункт видачі дозволу.

3. Дозволи на негабаритні перевезення

Основні проблеми:

  • Багатоетапна процедура подачі заявки за участю декількох паперових документів
  • Ручна обробка фахівцями Укравтодору
  • Неможливість сплатити послугу он-лайн

Що пропонується:

  • Зручний сучасний інтерфейс у дизайн-коді ʺДіЯʺ
  • Інтегрована система ідентифікації id.gov.ua
  • Он-лайн подача і сплата заявки
  • Значне пришвидшення процедури

4. Е-протокол

Для обліку та оперативного опрацювання протоколів актів, що виписуються інспекторами Укртрансбезпеки було введено новий формат – е-протокол.

Надає можливість інспекторам напряму з дороги оперативно передавати до департаменту контролю Укртрансбезпеки інформацію щодо порушників з метою подальшого опрацювання інцидентів.

5. Відеоспостереження

Для здійснення громадського контролю та підвищення прозорості процесу видачі дозволів організована трансляція з Пунктів видачі дозволів у містах: Ковель, Голоби, Львів, Вінниця, Хмельницький, Бориспіль, Коростень. У найближчий час планується додавання ще 7 пунктів та інших важливих об’єктів.

6. е-ТТН

Електронний документ для засвідчення права на здійснення вантажних перевезень. Наразі впроваджено пілотний проект, побудована центральна база даних е-ТТН, до неї вносяться дані від комерційних систем документообігу, які обслуговують вантажоперевізників.

ʺОчікуйте на порталі найближчим часом розширення сервісів для автотранспорту (дозвіл на перевантаження), сервіси для моряків і можливість реєстрації повітряних суденʺ, – підкреслив Владислав Криклій.

Володимир Набоков зазначив, що портал наповнюватиметься сервісами, а також у планах впровадження платіжних сервісів, підключення до системи електронної взаємодії ʺТрембітаʺ, впровадження Security Operation Center на базі центру кібербезпеки ДП ГЦЦК.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ