Слухай онлайн
Cуспільство

Відкрите звернення до Андрія Садового, або Як забрехались транспортні чиновники

Як і прогнозувало Гал-інфо у попередніх матеріалах, на засідання виконкому Львівської міської ради внесли питання про коригування вартості півторагодинного проїзного квитка в львівському електротранспорті.
Андрій Садовий

Нагадаємо, 10 січня на засіданні виконавчого комітету Львівської міської ради було прийняте рішення, "Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів у міському електричному транспорті". Згідно з даним рішенням у Львові було відкориговано вартість проїзних квитків в електротранспорті міста в залежності від місця їх придбання. 

Відповідно до даного рішення, у Львові вартість разового квитка на проїзд в електротранспорті становить від 6 до 7 гривень.

Це рішення набуло чинності з 15 січня 2020 року.

Водночас у Львові є чинним рішення №59 від 25.01.2019 "Про встановлення вартості електронних абонементів для проїзду в електротранспорті м. Львова". У цьому рішенні встановлено вартість: 

  • півторагодинного електронного абонемента з можливістю пересадки – 5,50 грн.
  • денного електронного абонемента – 15,00 грн.
  • триденного електронного абонемента – 40,00 грн.
  • тримісячного електронного абонемента – 420,00 грн.

Також варто зазначити, що у Львові є чинним рішення виконкому ЛМР 398 від 10.04.2018 "Про встановлення вартості місячних проїзних карток у міському електричному транспорті". Так згідно з цим рішенням:

  • вартість загальної місячної проїзної картки – 160 грн.
  • вартість виключно електронної місячної проїзної картки – 150 грн.
  • вартість пільгової місячної проїзної картки для учнів та студентів – 80 грн.​

15 січня 2020, одразу після вступу в дію рішення про коригування тарифів на перевезення пасажирів у міському електричному транспорті Львова, пасажири електротранспорту були позбавлені можливості придбати півторагодинні електронні абонементи, а також денні електронні абонементи.

Пересадковий квиток В ЛКП "Львівелектротранс" обіцяли повернути до четверга, 16 січня. І попри загальне подорожчання вартості проїзду його ціна повинна була залишитись незмінною — 5,50 грн, адже у коригуванні мова не йшла про нього. Тож пересадковий квиток повинен був бути найдешевшим способом користування електротранспортом.

«Відбувся технічний збій в програмі, а наші фахівці зараз усувають проблему. Він (ред - пересадковий квиток) повернеться з такою ж вартістю. Виконком міської ради встановив тариф 5,50. Його не змінювали, тому після повернення пересадковий квиток вартуватиме стільки ж», - повідомив 15 січня в.о. директора ЛКП «Львівелектротранс» Андрій Свищо в коментарі Zaxid.net

Натомість, як повідомили Гал-інфо у Приватбанку, який надає послугу придбання електронних квитків на проїзд: "Щодо цього питання ми очікуємо вирішення технічних проблем, які зараз спостерігаються зі сторони "Львівелектротрансу". Після проведених консультацій маємо інформацію, що найближчим часом послуга буде відновлена".

Як стало відомо Гал-інфо з власних джерел, відповідальні особи ЛКП "Львівелектротранс", управління транспорту ЛМР та директор департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР просто забули про існування таких типів квитків, та не включили їх в рішення по коригуванню тарифів. І щоб не створювати колізію, коли пересадковий квиток дешевший за звичайний, вирішили просто вимкнути можливість їх придбання доти, поки виконавчий комітет ЛМР прийме необхідні зміни з коригування їх ціни.

Станом на 22 січня виконання рішень ЛМР досі не забезпечене, "технічний збій" не усунено, а 24 січня 2020 року виконавчий комітет ЛМР планує розглянути питання "Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 25.01.2019 № 59". Цим рішенням планується відкоригувати вартість:

  • Півторагодинного електронного абонемента з можливістю пересадки – 8,00 грн.
  • Денного електронного абонемента – 20,00 грн.
  • Триденного електронного абонемента – 50 грн.

Враховуючи вищенаведене, постає питання: чи понесуть відповідальність причетні до "технічних збоїв" в ЛКП "Львівелектротранс", та до свідомого невиконання рішень виконкому ЛМР особи?

Нагадаємо, як повідомляло Гал-інфо напередодні, сім'я керівника Львівелектротрансу в 2019 році придбала будинок, ділянку та Infinity.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...

");