Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Культура

Запустити конвеєр: як М2 шукає україномовний хіт

​З квітня 2016 року на каналі М2 стартував проект «Хіт-конвеєр» – конкурс нових україномовних пісень. Переможець зможе відзняти кліп та отримає медійну підтримку каналів медіагрупи StarLightMedia.

«Відеотека» відвідала півфінал музичного змагання та дізналась, що очікують від конкурсу учасники та судді. Також вони розповіли, наскільки, на їхню думку, вплине ухвалення «закону про квоти» для пісень українською мовою в радіоефірі на пожвавлення розвитку вітчизняної музики.

Наявність великої кількості російськомовних пісень у вітчизняному ефірі член журі конкурсу Роман Муха пояснює просто: такий продукт є комерційно успішнішим. Мовляв, більшість слухачів звикли до російськомовної пісні. Водночас суддя впевнений, що зараз настав час для змін. «Якщо раніше особливої різниці, якою мовою слухати музику, не було, то зараз ця різниця є. Є мода, тренд на якісний україномовний продукт, і ми хочемо його розвивати, щоб принаймні досягти балансу (між російськомовною та україномовною музикою, – «Відеотека»)», – пояснює Роман Муха. Суддя сподівається, що конкурс допоможе розвинути якісну українську поп-музику.

Розвинути вітчизняну пісню має на меті також ухвалений Верховною Радою «закон про квоти» для пісень українською мовою. Відповідно до документу, не менше 35% від загального обсягу пісень на радіо повинні лунати державною мовою. Гендиректор телеканалів М1 та М2 Валентин Коваль сумнівається в тому, що ця ініціатива допоможе українським виконавцям. Медіаменеджер припускає: після ухвалення закону чиновники менше звертатимуть увагу на вітчизняних виконавців. Валентин Коваль також не впевнений у тому, що радіо- й телеротації є основними майданчиками для «розкрутки» українського музичного продукту.«Не пісні на радіо і не кліпи роблять музичні проекти успішними. Успішними їх робить концертна діяльність, тому тут наживо, крім того, що слухаємо пісні, ми намагаємось зрозуміти, чи є "концертноздатними" ті виконавці, які надіслали нам ці пісні», – пояснює він особливості «живого» відбору виконавців.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ