Українці отримують інформацію від загальнонаціонального телебачення (94,6%) та від родичів, друзів, знайомих (42,2%). Ще 39,5% отримують інформацію з Інтернету. Про це свідчать соціологічні дані, які були отримані під час опитування Центру соціальних та маркетингових досліджень Соціс та Київського міжнародного інституту соціології.
Згідно даних соціології 69,6% дивляться телеканал «Інтер», 68,9% - «1+1», а 49,7% віддають перевагу «5 каналу».
Найактивніше українці користуються такими соціальними мережами як Вконтакте (29%), Одноклассники (28,9%), Google+ (15,7%).
Не користуються Інтернетом 37,5% опитаних.
Дослідження провели з 24 січня по 1 лютого 2014 року по всій території України. Вибірка – 2 400 респондентів репрезентативна для жителів України у віці від 18 років за показниками віку, статі та типом поселення (місто або село). Статистична похибка складає +/- 2,0%.
Детальніше з дослідженням можна ознайомитись на slideshare.net
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ