Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

У 2019 році львів'яни понад 1,3 млн рази взаємодіяли з Facebook-групою Гарячої лінії міста

Місто активно використовує соціальні мережі для комунікації між мешканцями та владою. Доволі ефективним інструментом впродовж минулого року показала себе Facebook-група Гарячої лінії міста Львова. За цей період група зросла майже на 40% і становить на сьогодні понад 63,3 тис активних учасників. Про це інформує прес-служба ЛМР.

«Група жива та цікава для людей. Наприклад, у 2019 році дописи у групі отримали понад 1 млн „лайків“ та „репостів“. Загалом мешканцями було написано близько 260 тисяч коментарів. Щодня у групу надходять десятки звернень, а щотижня долучається по півтисячі нових учасників. Отже, група повністю виправдовує покладені на неї завдання по налагодженню комунікації», — розповідає керівник відділу «Гаряча лінія міста» Віра Фрис.

У департаменті адміністративних послуг ЛМР пояснюють активність учасників Фейсбук-групи довірою мешканців міста.

«У наш час у соцмережах відкрито безліч груп та сторінок. Тому, якщо до групи Гарячої лінії міста щомісяця долучаються тисячі нових учасників, мешканці звертаються, коментують, ставлять „лайки“, роблять „репости“, це свідчить про те, що їм це потрібно, що вони довіряють нам», — розповіла директорка департаменту адміністративних послуг Валентина Бартошик.

У свою чергу, в департаменті «Адміністрація міського голови» Львова наголосили на тому, що подібного ресурсу більше нема ніде в Україні.

«Завдяки роботі Фейсбук-групи, мешканці мають можливість написати звернення, дати свою оцінку роботі комунальних служб міста або ж висловити пропозицію щодо важливих для громади питань. Більш того, кожне схвалене звернення реєструється та перебуває на контролі міської влади, а висловлені пропозиції беруться до уваги», — розповів директор департаменту «Адміністрація міського голови» Євген Бойко.

Нагадаємо, що Фейсбук-група Гарячої лінії міста розпочала свою роботу з кінця січня 2018 року.

Звернення у Фейсбук-групі проходять модерацію, згідно з правилами, які закріпленні в рубриці «Оголошення». Без модерації та цілодобово мешканець може подати звернення через кол-центр Гарячої лінії міста за номером 15−80 (з мобільного), міський номер: (032) 297−59−11, або через мобільний додаток «1580 Львів», або ж через кабінет мешканця на порталі 1580. За допомогою двох останніх сервісів до звернення можна долучити фотографію.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ