Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство  |  Економіка

Успішний офісний переїзд: як забезпечити безперебійну роботу бізнесу

Сьогодні все активно змінюється, багато підприємств завершили свою діяльність, одні переїздять в менші приміщення, інші навпаки масштабуються і потребують більшої території.

Офісний переїзд - це відповідальна задача, яка може бути повʼязана з певними клопотами та труднощами. Щоб процес пройшов без зайвих проблем, важливо продумати все до деталей і гарно підготуватись. Як це правильно зробити точно знає мувінгова компанія «УРА! Переїзд».

Самостійний офісний переїзд

Ви можете довіритись спеціалістам в області перевезень, або організувати процес самостійно.

Наступні поради можуть допомогти з релокацією офісу:

1. Підготуйте план та списки  

Щоб нічого не забути та не загубити потрібно підготувати чіткий план та списки майна. Протягом всього періоду релокації використовуйте ці записи. 

2. Виберіть підходящий момент

Найкращий період для офісного переїзду – вихідні дні або вечірній час доби. У цей момент на дорогах не такий загружений трафік, а в офісі менше співробітників. Це дозволить уникнути перешкод у робочому процесі. 

3. Подбайте про упакування 

Якісна упаковка - запорука збереження майна під час переїзду. Переконайтеся, що у вас достатньо пакувальних матеріалів, таких як коробки, плівка, скотч і т.д. При упаковуванні речей не забудьте підписати коробки, щоб потім було легко знайти потрібну.

4. Сплануйте ергономіку в новому місці 

Щоб не довелося кілька разів переставляти офісний гарнітур, заздалегідь складіть план розміщення робочих місць та меблів. Це допоможе організувати ефективний робочий процес із перших днів після переїзду.

5. Сповістіть партнерів

За кілька днів до релокації сповістіть всіх колег, клієнтів, партнерів і супровідні служби про майбутній переїзд, повідомте їм нову адресу та номер телефону.

6. Підготуйте техніку

Напередодні переїзду від'єднайте офісне обладнання від електричної та комп'ютерної мережі. Якщо у посібнику з експлуатації оргтехніки є пункт про спеціалізоване транспортування, дотримуйтесь цих рекомендацій. Якщо залишилося оригінальне пакування обладнання, використовуйте його під час переїзду.

7. Перевезіть цінності самостійно

Важливі документи та цінні речі найкраще перевезти самостійно. Це дозволить уникнути втрат серед численного офісного майна.

 

Дотримуючись цих порад, ви зможете організувати офісний переїзд самостійно. Але в цій нелегкій справі все ж рекомендуємо довіритись професіоналам.

Якщо ви хочете, щоб релокація вашого бізнесу пройшла швидко, без клопоту та з гарантією збереження майна, найкраще звернутися до експертної мувінгової компанії. Фахівці візьмуть на себе всі організаційні питання та виконають роботу якісно й вчасно. А ви збережете найцінніше - нерви й час.

Етапи офісного переїзду

Перемістити бізнес до нового місця не просте й відповідальне завдання. «УРА! Переїзд» має великий досвід у релокації різних типів офісів.

Вже майже 10 років мувінгова компанія «УРА! Переїзд» надає якісні послуги, гарантуючи клієнтам повний спокій у тривожний та складний період.

Команда працює швидко та професійно, а повний контроль на кожному етапі і є ключовим моментом, щоб зробити офісний переїзд легким і комфортним.

Етапи офісного переїзду:

1. Особиста зустріч з менеджером проєкту

Кожен офісний переїзд унікальний і потребує фізичного виїзду на об'єкт менеджера компанії.Під час візиту фахівець оцінює масштаби, отримує якомога більше подробиць та інформації, щоб зробити попередню пропозицію щодо релокації компанії.

2. Створення пропозиції

Після попереднього візиту і візуальної оцінки складається договір з детальним планом, графіком, списком і підрахунком переїзду. Після отримання договору і рахунку підписуються відповідні документи.

3. День Х - переїзд

Команда надійно пакує та вантажить все необхідне для подальшого транспортування на місце призначення, попередньо все страхується згідно з регламентами й законами.

4. Додатковий сервіс

Залежно від запиту клієнта та вимог проєкту, надаються додаткові послуги.

5. Приймання роботи 

Робота вважається завершеною після контрольного огляду клієнтом нового офісу та переконання у цілісності майна.

 

Основа кожного переїзду залишається незмінною – оптимізація всіх процесів, починаючи з розбирання меблів та закінчуючи розміщенням робочих місць у новому приміщенні.

 

Організація переїздів офісів від А до Я

 

Довіряючи «УРА! Переїзд» ви позбавляєте себе головного болю та можливих проблем, адже компанія працює під ключ, забезпечуючи повний цикл переїзду. Забудьте про кілька посередників, витрачений час і нерви на контроль роботи кожного з них. 

«УРА! Переїзд» бере на себе повну відповідальність від А до Я за доставку офісу з точки А в точку Б: прорахунок, оформлення, пакування, завантаження, перевезення та розпакування. Працює з фізичними та юридичними особами. Перед укладанням договору прораховуються найвигідніші для клієнта умови.

Протягом багатьох років компанія виконала велику кількість замовлень. Її обирають як маленькі, так і великі фірми.

Звертаючись до «УРА! Переїзд» будьте впевнені, що все пройде без зайвого клопоту й максимально оперативно, адже ми «Перевозимо найцінніше». З нами кожен переїзд «На УРА»!

Переваги компанії «УРА! Переїзд»

Забудьте про хаос, загублені речі та тижні в оточенні коробок. Для професійної команди муверів офісний переїзд – це звичайна робота, яку вони виконують швидко і якісно.

 

1. Досвід 

Сотні успішно виконаних проєктів та позитивних відгуків від клієнтів. 

2. Оперативність 

Розуміємо, що простій бізнесу коштує дорого. Тому доступні 7 днів на тиждень, 24 години на добу. Щоб не порушувати робочий процес готові перевезти офіс у зручний для вас час, включаючи вихідні та святкові дні.

3. Організована команда

Чітка організація процесу та мінімізація вашого клопоту. Співробітники, під керівництвом старшого спеціаліста, оперативно та точно виконують кожен етап переїзду. Всі вимоги можна обговорити безпосередньо з керівником, який веде й контролює процес релокації.

4. Повний сервіс

Компанія надає коробки, повітряно-пухирчасту плівку та інші пакувальні матеріали. Експерти мають навички правильної упаковки, щоб забезпечити збереження майна.

5. Власний автопарк

Сучасні вантажні автомобілі різних розмірів дозволяють ефективно перевозити як невеликі офіси, так і більш масштабні корпорації, забезпечуючи оперативність виконання робіт.

6. Прозорі та безпечні умови співробітництва

Документальне оформлення договору з уточненням всіх деталей і нюансів, включаючи вартість, етапи й терміни переїзду.

7. Персональна відповідальність Кожен співробітник несе відповідальність за свою роботу. Компанія гарантує грамотний підбір та навчання персоналу, що забезпечує контроль на всіх етапах та високий стандарт якості.

 

«УРА! Переїзд» пропонує комплексне рішення для релокації офісів будь-якої складності. Кваліфіковані фахівці, включаючи вантажників, водіїв та менеджерів гарантують професійне обслуговування в максимально стислі терміни.

Послуги включають розбирання та збирання меблів, упаковку, доставку та розпакування речей.

Замовивши переїзд під ключ, ви звільнитесь від всіх можливих турбот, пов'язаних з цим процесом. «УРА! Переїзд» відповідально перевезуть все: меблі, техніку і навіть улюблену чашку. Уявіть, увечері чай у старому кабінеті, а наступного ранку – кава в новому, просторому офісі.

Не варто заощаджувати організовуючи переїзд самостійно. Довіртесь професіоналам. Нехай бухгалтер займається рахунками, сейл менеджер – продажами, а кваліфіковані мувери оперативно запакують та безпечно доставлять майно до нового офісу.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ