В Львівській галереї мистецтв за місяць не змогли надати відповідь на запит Гал-інфо стосовно "лотерейних купонів" і касових апаратів.
Нагадаємо, в останні дні квітня журналісти Гал-інфо відвідали з екскурсійним візитом ряд львівських замків які належать до структури Львівської національної галереї мистецтв імені Бориса Возницького.
Під час відвідин нас зацікавили незрозумілі квитки, які видавали відвідувачам для відвідування внутрішніх приміщень Підгорецького замку, а також відсутність касових апаратів та закриті виставкові приміщення деяких замків.
У Львівській галереї мистецтв відвідувачам замість квитків видають "лотерейні купони"
2 травня нами був направлений інформаційний запит на офіційну електронну адресу Львівської національної галереї мистецтв імені Бориса Возницького ([email protected]), в якому ми просили надати інформацію про дані "купони", а також про наявність касових апаратів, оформлення та доступність експозицій. Відповідь просили надати на нашу електронну адресу з якої був надісланий запит, також відповідь не надходила і на поштову адресу редакції.
Крім того як стало відомо з повідомлень відвідувачів Підгорецького замку там і далі продають "лотерейні купони" замість квитків, а також відсутня каса і касовий апарат.
10 травня в телефонній розмові (+38 032 261-44-48 номер зазначений на сайті Галереї) нас запевнили, що відповідь готується.
Станом на 1 червня, відповіді нам так і не було надано.
Тому, сьогодні ми оприлюднюємо відкритий запит директору Львівської національної галереї мистецтв імені Бориса Возницького, Тарасу Возняку. А також надсилаємо його повторно на електронну адресу Галереї.
Найближчим часом редакція звернеться до уповноважених органів для проведення перевірки даних фактів, а також оцінки ненадання інформації на інформаційний запит у встановлений законом термін.