Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство  |  Економіка

Золотий стандарт корпоративної екологічної прозорості CDP оголосив список найкращих компаній

Золотий стандарт корпоративної екологічної прозорості CDP оголосив список найкращих компаній, серед яких – Carlsberg Group

Міжнародна екологічна некомерційна організація CDP відзначила Carlsberg Group за лідерство в корпоративній прозорості та продуктивній діяльності щодо зміни клімату та безпеки водних ресурсів, відзначивши її в щорічному так званому “Списку Найкращих” – ‘A List’. Carlsberg Group є однією з небагатьох компаній, яка здобула подвійну оцінку «А» серед майже 15 000 компаній, які оцінювались.

«Кліматична криза, як ніколи, актуальна проблема. Водночас основою для досягнення реальних тривалих змін є прозорість та дії. Знову потрапити до “Списку Найкращих” означає визнати наші методи оцінювання показників вуглецю та води, а також способи звітності. Нещодавно ми запровадили нашу розширену ESG стратегію «Разом до НУЛЯ і не тільки», яка включає конкретні цілі щодо досягнення нульових викидів у виробництві та нові кроки для захисту водних ресурсів там, де ми працюємо. Цим ми підкреслюємо наше зобов’язання співпрацювати з усіма партнерами в ланцюжку створення вартості, урядами та іншими підприємствами, щоб очолити перехід до стійкого, низьковуглецевого світу», – генеральний директор Carlsberg Group Кєєс ет’Харт. 

Carlsberg Group була однією з перших компаній, яка встановила науково обґрунтовані цілі утримання глобального потепління на рівні 1,5˚C, і відтоді скоротила відносні викиди вуглецю від пивоваріння на 40 % з 2015 по 2021 рік, а відносні викиди пива у всьому ланцюжку створення вартості — на 7 %. З 2015 по 2019 рр. досягнуто значного прогресу в реалізації своєї мети щодо усунення зайвих втрат води, підвищивши ефективність роботи пивоварень на 21 % з 2015 по 2021 р.

Оприлюднення інформації про навколишнє середовище та його оцінку, які щорічно проводить компанія CDP, визнано золотим стандартом корпоративної екологічної прозорості. CDP використовує детальну та незалежну методологію для оцінки компаній, розподіляючи бали від A до D з огляду на повноту розкриття інформації, обізнаність та управління ризиками у сфері навколишнього середовища та демонстрації передового досвіду, пов’язаного з екологічним лідерством, а саме – амбітних і вагомих цілей. 

Повний перелік компаній, які потрапили до “Списку Найкращих” від компанії CDP цього року, доступний за посиланням.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ