Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка  |  Cуспільство

Для чого українці їдуть в Кремнієву долину, Сеул та на Fashion Week в Нью-Йорк?

Тепер українські підприємці можуть особисто зустрітися з ключовими особами Google, Facebook, Apple! З перших рук дізнатися про криптовалюти, дизайн мислення, бірюзові компанії та бізнес-інкубатори!

Зав’язати фантастичні зв’язки, отримати нові ідеї та натхнення. І реальність! Для цього треба взяти участь в бізнес-турах від компанії Innovation Camp.

Про все це ексклюзивно для “Гал-інфо” розказала її засновниця – українка Вікторія Белякова, яка тепер живе у Сан-Франциско (Каліфорнія).

Вікторія, маркетолог з Києва, активно працювала в сфері digital, була директором провідних компаній в Україні та Росії. А потім подумала, скільки можна чужий бізнес розвивати, треба створити всій.

І захотіла дізнатися, як це роблять кращі компанії світу, про які пишуть книги та знімають фільми - Google, Facebook, Apple. І вирішила організовувати туди навчальні поїздки для підприємців, що прагнуть досвіду та натхнення.

Так народився проект Innovation Camp - бізнес-тури по всьому світу, які вже стали легендарними щодо результатів їх учасників.

Вікторія, які цілі в українських підприємців, що беруть участь у ваших бізнес-турах в Кремнієву Долину (США) та в Сеул (Південна Корея)?

- Учасники їдуть за конкретними знаннями та свіжими ідеями.

Їх основні запити:

  • HR і управління персоналом,
  • криптовалюта,
  • блокчейн,
  • віртуальна реальність,
  • штучний інтелект,
  • ринок стартапів.

Також цікавляться, як створювати бізнес-інкубатор і відбирати в нього перспективні  проекти.

Інколи індивідуальний тур замовляють компанії, які планують відкривати свій офіс в США. Тоді наша компанія - Innovation Camp аналізує ринок, знайомить замовників з потенційними партнерами, влаштовує юридичні зустрічі. Мета - зробити все, щоб при від'їзді додому клієнт чітко розумів, як йому відкрити бізнес в цій країні.

Бізнес-туристи хочуть знати, в які напрямки вкладаються інвестори з усього світу, як розвивати свій бізнес, шукають для себе партнерів і нову бізнес-модель.

Я зауважила, що наші бізнес-туристи відчувають себе нарівні зі спікерами, пишаються, що у них власний гідний бізнес.

Вікторія, а що цікавить учасників, які їдуть в fashion-тури на Дні Моди в Нью-Йорк.

Учасники наших fashion-турів мають можливість потрапити сторінки Cosmоpolitan, поспілкуватися з ключовими особами fashion бізнесу Нью-Йорка, відвідати кращі покази та познайомитися з трендовими дизайнерами і стилістами. Для дизайнерів одягу, стилістів, фотографів, відеографів та власників шоу-румів це неймовірна можливість для професійного розвитку і натхнення.

Так як потрапити у ваші легендарні тури, в місця, де народжується майбутнє?

Ми зараз пропонуємо три напрямки:

  • в Кремнієву Долину (Сан-Франциско, США): бізнес-середовище, криптовалюти, дизайн мислення та бірюзові компанії, бізнес-інкубатори, візити в офіси Google, Facebook, Apple, Airbnb, знайомство з трендами і технологіями в digital, нові способи управління компанією і масштабування проекту.

всі деталі бізнес-туру в Кремнієву долину тут.

  • бізнес-тур в Сеул (Південна Корея) для зустрічей з інвесторами, стартапами, першими особами міжнародних корпорацій та університетів, відвідуванням розумних міст та Seoul Fashion Week 2018

всі і деталі бізнес-туру в Сеул тут.

  • fashion-туры на Fashion Week в Нью-Йорк для спілкування з головними гравцями світового ринку fashion для дизайнерів одягу, стилістів, фотографів та відеографів, власників шоу-румі

всі деталі бізнес-туру на Fashion Week в Нью-Йорк тут.

І хай конкуренти кусають лікті, що саме ви привезли нові ідеї, впровадили нові технології та стали першими у своєї сфері, а не вони!

Спілкувалася Людмила Калабуха

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ