Конституційний суд України сьогодні ухвалив рішення про відкриття конституційного провадження за зверненням Верховної Ради України про надання висновку щодо відповідності законопроекту про внесення змін до Конституції України щодо децентралізації влади (реєстраційний № 2217а) вимогам статей 157 і 158 Конституції України, - УНН з посиланням на КСУ.
“Друга колегія суддів на засіданні розглядала питання щодо відкриття конституційного провадження у справі за зверненням Верховної Ради України про надання висновку щодо відповідності законопроекту про внесення змін до Конституції України щодо децентралізації влади (реєстраційний № 2217а) вимогам статей 157 і 158 Конституції України”, — йдеться у повідомленні.
За інформацією прес-служби, колегія суддів прийняла Ухвалу про відкриття конституційного провадження.
Крім того, Конституційний Суд України на засіданні обговорив питання про форму розгляду справи за зверненням Верховної Ради України про надання висновку щодо відповідності законопроекту про внесення змін до Конституції України щодо децентралізації влади вимогам статей 157 і 158 Конституції України.
Суд прийняв Ухвалу з цього питання. Справу буде розглянуто у формі письмового слухання.
Нагадаємо, 17 липня 2015 року до Конституційного Суду України надійшло конституційне звернення Верховної Ради України про надання висновку щодо відповідності законопроекту про внесення змін до Конституції України щодо децентралізації влади (реєстр. № 2217а) вимогам статей 157 і 158 Конституції України (Постанова Верховної Ради України від 16 липня 2015 року № 622—VIII).
Як зазначається, згідно з Регламентом Конституційного Суду України, звернення передано на вивчення в Секретаріат Суду.
Раніше, 16 липня, Верховна Рада України включила до порядку денного засідання і направила в Конституційний суд України (КСУ) проект змін до Конституції в частині децентралізації. За відповідне рішення проголосували 288 депутатів.
У документі, який був зареєстрований 1 липня, положення про те, що особливості здійснення місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей визначаються окремим законом, було закріплено в перехідних положеннях законопроекту.