Часи, коли SEO-шники робили контекстну рекламу як приємний бонус вже давно скінчились. Нині ринку PPC необхідні висококласні фахівці з налаштування рекламних кампаній. Щоб освоїти перспективну спеціальність і почати працювати онлайн, можна пройти курс контекстної реклами від академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts.
Зрозуміти, кому підійде навчання контекстній рекламі і професія PPC-фахівця, позбутися ілюзій щодо цієї роботи потрібно до початку курсу. В іншому випадку усі вкладені в освіту сили та засоби перетворяться на виключно невдалу інвестицію.
Яким має бути фахівець з контекстної реклами?
Починати вивчення професії потрібно з сумісності професійних вимог фахівця з його особистими якостями. Перш ніж зануритися в низку співбесід і трудові будні, потрібно морально підготуватися до того, що чекає новоспеченого контекстолога на роботі. Хороший PPC-фахівець повинен володіти:
-
Аналітичним складом розуму. Створювати і запускати рекламні кампанії - це навіть не половина успіху. Найважливіше, щоб реклама була результативною, приносила клієнтові прибуток. Для цього потрібно постійно оптимізувати кампанії, будувати гіпотези, аналізувати величезні обсяги інформації і шукати варіанти розв’язання проблем. Аби досягти успіхів у професії PPC-фахівець має знати маркетинг хоча б на базовому рівні.
-
Старанністю. За результатами проведеного аналізу фахівець з контекстної реклами будує план подальших робіт в рекламних акаунтах. Перегрупування ключових слів, розширення таргету, вилучення частини посилань в динамічних кампанія та інші заходи - все це досить монотонна робота, що вимагає від спеціаліста здатності концентруватися на одному виді завдань на досить тривалий проміжок часу.
-
Багатозначністю. Щодня PPС-фахівець обробляє гігантські обсяги інформації. Контекстна реклама одна з найшвидших в плані результативності. Менше ніж за добу реклама покаже статистику для аналізу. Тому рішення щодо подальшої корекції кампаній потрібно приймати максимально оперативно. З кожним днем завдання з аналізу та корекції будуть збільшуватися в геометричній прогресії.
Чому вчитися контекстологу?
Курс PPC від школи інтернет-маркетингу WebPromoExperts включає всі необхідні для освоєння професії навчальні модулі. За 12 тиждень студенти академії навчаться:
-
Аналізувати клієнтські ніші та будувати стратегії просування. Вивчення рекламного продукту, визначення портрета цільової аудиторії і аналіз ринку - перший етап роботи PPC-фахівця. На підставі зібраних даних контекстолог формує воронки продажів, збирає першу аналітику по рекламним кампаніям і будує покрокову стратегію просування.
-
Працювати з Google Adwords. Познайомляться з особливостями інтерфейсу сервісу, розберуться зі способами оплати рекламних кампаній, налаштують особисті кабінети і витратять перші долари на рекламні оголошення.
-
Формувати семантичне ядро. На підставі аналізу ключових запитів створюються групи ключів і визначаються посадочні сторінки під кожну з них.
-
Працювати з програмами і сервісами Google: Ads Editor, Adwords, Tag Manager і т.п.
-
Створювати таргетовану рекламу в Facebook і Instagram.
-
Оптимізувати й автоматизувати рекламні кампанії для досягнення ефективних результатів.
Зробити крок назустріч новій професії, відчути всю красу віддаленої роботи або стати справжнім фрілансером. Курс контекстної реклами від WebPromoExperts наближає до мрії.