Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Курси контекстної реклами від WebPromoExperts: кому підійдуть?

Часи, коли SEO-шники робили контекстну рекламу як приємний бонус вже давно скінчились. Нині ринку PPC необхідні висококласні фахівці з налаштування рекламних кампаній. Щоб освоїти перспективну спеціальність і почати працювати онлайн, можна пройти курс контекстної реклами від академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts.

Зрозуміти, кому підійде навчання контекстній рекламі і професія PPC-фахівця, позбутися ілюзій щодо цієї роботи потрібно до початку курсу. В іншому випадку усі вкладені в освіту сили та засоби перетворяться на виключно невдалу інвестицію.

Яким має бути фахівець з контекстної реклами?

Починати вивчення професії потрібно з сумісності професійних вимог фахівця з його особистими якостями. Перш ніж зануритися в низку співбесід і трудові будні, потрібно морально підготуватися до того, що чекає новоспеченого контекстолога на роботі. Хороший PPC-фахівець повинен володіти:

  1. Аналітичним складом розуму. Створювати і запускати рекламні кампанії - це навіть не половина успіху. Найважливіше, щоб реклама була результативною, приносила клієнтові прибуток. Для цього потрібно постійно оптимізувати кампанії, будувати гіпотези, аналізувати величезні обсяги інформації і шукати варіанти розв’язання проблем. Аби досягти успіхів у професії PPC-фахівець має знати маркетинг хоча б на базовому рівні.

  2. Старанністю. За результатами проведеного аналізу фахівець з контекстної реклами будує план подальших робіт в рекламних акаунтах. Перегрупування ключових слів, розширення таргету, вилучення частини посилань в динамічних кампанія та інші заходи - все це досить монотонна робота, що вимагає від спеціаліста здатності концентруватися на одному виді завдань на досить тривалий проміжок часу.

  3. Багатозначністю. Щодня PPС-фахівець обробляє гігантські обсяги інформації. Контекстна реклама одна з найшвидших в плані результативності. Менше ніж за добу реклама покаже статистику для аналізу. Тому рішення щодо подальшої корекції кампаній потрібно приймати максимально оперативно. З кожним днем ​​завдання з аналізу та корекції будуть збільшуватися в геометричній прогресії.

Чому вчитися контекстологу?

Курс PPC від школи інтернет-маркетингу WebPromoExperts включає всі необхідні для освоєння професії навчальні модулі. За 12 тиждень студенти академії навчаться:

  1. Аналізувати клієнтські ніші та будувати стратегії просування. Вивчення рекламного продукту, визначення портрета цільової аудиторії і аналіз ринку - перший етап роботи PPC-фахівця. На підставі зібраних даних контекстолог формує воронки продажів, збирає першу аналітику по рекламним кампаніям і будує покрокову стратегію просування.

  2. Працювати з Google Adwords. Познайомляться з особливостями інтерфейсу сервісу, розберуться зі способами оплати рекламних кампаній, налаштують особисті кабінети і витратять перші долари на рекламні оголошення.

  3. Формувати семантичне ядро. На підставі аналізу ключових запитів створюються групи ключів і визначаються посадочні сторінки під кожну з них.

  4. Працювати з програмами і сервісами Google: Ads Editor, Adwords, Tag Manager і т.п.

  5. Створювати таргетовану рекламу в Facebook і Instagram.

  6. Оптимізувати й автоматизувати рекламні кампанії для досягнення ефективних результатів.

Зробити крок назустріч новій професії, відчути всю красу віддаленої роботи або стати справжнім фрілансером. Курс контекстної реклами від WebPromoExperts наближає до мрії.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ