Володієте нерухомістю, а податкове повідомлення–рішення не отримали? Зверніться за уточненням у податкову
Управління оподаткування фізичних осіб Головного управління ДПС у Львівській області інформує, що в поточному році сформовано 237,2 тис. податкових повідомлень-рішень на суму 645,1 млн гривень. У листопаді Укрпошта завершила процес надсилання всіх сформованих рішень громадянам. Значна частина таких повідомлень-рішень повернулась до податкової служби з поміткою Укрпошти ”за закінченням терміну зберігання” або “адресат вибув”.
Тобто такі повідомлення-рішення із нарахованими сумами податку до платників не потрапили. Відповідно утворюється податковий борг, нараховуються штрафні санкції та арешт майна боржника.
Причиною повернень податкових повідомлень-рішень у зв`язку із неотриманням їх громадянами є те, що податкове повідомлення-рішення надсилається платнику за його податковою адресою. Інформація щодо податкової адреси – це інформація внесена до інформаційних баз податкової служби на підставі даних представлених платником особисто. В більшості випадків дані місця реєстрації подані громадянами до податкової служби в період, коли вони звертались з метою отримання ідентифікаційних кодів. З цього часу багато хто змінив місце реєстрації, а податкову не повідомив.
Податкове повідомлення-рішення надсилається на адресу, інформація про яку міститься в контролюючому органі, тобто стару адресу. Таким чином платник не ознайомлений із сумою проведених нарахувань податку. Протягом місяця після зміни місця реєстрації громадянин зобов’язаний повідомити про такі зміни контролюючий орган, де він поставлений на облік.
Тому у разі, якщо громадяни володіють нерухомістю, а податкове повідомлення-рішення не отримали, необхідно звернутись до податкового органу з метою уточнення даних щодо проведених нарахувань податку на нерухоме майно та своєї податкової адреси.