Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Виробництво дитячого харчування – перспективний напрямок бізнесу

Дитяче харчування батьки завжди підбирають з особливою увагою. Проаналізувавши відгуки, розміщені на сайті інтернет-магазину Панама https://panama.ua/categorys/483808/, можна переконатися, що батьки висувають високі вимоги до цієї групи товарів. 

Пропонований асортимент складається з трьох основних груп – замінники грудного молока, різні варіанти для прикорму, дієтичне харчування. Ми звикли, що в нього входять продукти для самих маленьких, наприклад, молочна каша, гомогенізоване пюре, але чимало виробників пропонують адаптовані для дітей продукти, які раніше були частиною дорослого раціону. Тепер можна купити кетчуп або майонез, які не містять небезпечні для зростального організму консерванти й концентрати. Важливо дотримуватися вікових рекомендацій. Так один яблучний сік дозволений до вживання з 4-х місяців, а інший можна пити тільки в рік. Відзначимо, що продукти для самих маленьких виготовляють не так багато компаній, хоча робота в цьому напрямку приносить хороший дохід.

Аналізуємо ризики та труднощі

Профільні підприємства можуть виготовляти молочні, овочеві, фруктові, м'ясні та рибні продукти, але ступінь відповідальності дуже висока. Доведеться працювати під ретельним контролем. Високі вимоги пред'являються до вихідної сировини, дотримання технології та технічних параметрів використовуваного обладнання. Але якщо підійти до справи грамотно вірогідність досягти позитивних результатів дуже висока. Особливість дитячого харчування полягає в тому, що воно виготовляється на різній основі:

  • Молоко. Молочні суміші представлені в двох основних варіантах – розчин або суха суміш. Для виготовлення використовується переважно коров'яче молоко, а також дещо рідше – козяче. Процес адаптації включає зниження кількості білка й солей кальцію, а також виведення зі складу тугоплавких жирних кислот. Запуск такого виробництва зажадає чималих стартових вкладень. Технологія потребує застосування різного оснащення – сушильні шафи, роздільники жирності, установки для дезодорації, пастеризатори, гомогенізатори. Основна цільова аудиторія – діти від народження до 12 місяців.
  • Зернова основа. Використовуються різні злаки переважно у вигляді борошна, а також в цю категорію входить розчинне печиво. Основними етапами є дозування, просіювання, видалення сторонніх включень.
  • Плодоовочева продукція (соки, пюре). Цей напрямок вважається найперспективнішим, оскільки овочеве й фруктове пюре, а також їх різні поєднання є найпопулярнішим продуктом для прикорму. Ці товари охоплюють досить велику вікову аудиторію від малюків до підлітків. Технологія виготовлення складається зі стандартних етапів – початкова підготовка сировини, мийка та дроблення, бланшування, гомогенізація, стерилізація.

Зараз наша країна знаходиться на карантині. Фахівці висловлюють різні думки про те, як це позначиться на сімейних відносинах. Одні припускають, що кількість розлучень має збільшитися, а інші кажуть про різкий стрибок народжуваності. Як би там не було, але виготовлення дитячого харчування завжди залишається перспективним напрямком, що має сприятливі умови для розвитку.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ